1.11.22

6. Sèrie "Fora de Control". I tu, què en penses?

Fa uns dies vam descobrir la sèrie "Fora de Control" que es troba al Canal Súper 3. A moltes persones us està agradant molt i us heu enganxat a la sèrie des de casa. Ja es troben disponibles els capítols 11 i 12, i aviat penjaran els capítols 14, 15 i 16. Quines ganes!😊

En relació a aquesta sèrie heu de gravar un àudio 🗣 amb la vostra veu donant la vostra opinió. Ho fareu contestant les preguntes que teniu en aquesta activitat. Primer penseu bé les vostres respostes i prepareu-les. I quan les tingueu pensades, heu de gravar l'àudio amb les respostes i enviar-me-les en un email a 📧 salarcon@rubioiorslh.cat

1 comentari:

  1. Sandra1.11.22

    PREGUNTES GUIA I SUPORT DE RESPOSTES PER PREPARAR LA GRAVACIÓ EN ÀUDIO.

    A L'ÀUDIO NO HAS DE LLEGIR LES PREGUNTES. NOMÉS HAS D'EXPLICAR LES RESPOSTES.

    1.Què penses d'aquesta sèrie? Per què?
    Penso que aquesta sèrie és/té...
    Penso això perquè...
    M'agrada la sèrie perquè...
    M'encanta la sèrie perquè...
    No m'agrada la sèrie perquè...

    2.Quin personatge de la sèrie t'agrada més?
    El personatge que més m'agrada és ........, que és una professora / un noi / una alumna, etc.

    3.Per què t'agrada aquesta persona?
    M'agrada ... perquè ...

    4.Explica una situació o escena que recordis.
    Recordo un moment de la sèrie on...
    Penso que aquesta escena és...

    5.Quin és l'últim capítol que has vist?
    L'últim capítol que he vist és el número...

    6.Com penses que acabarà la sèrie?
    Jo crec que...

    7.A qui recomanaries aquesta sèrie? Per què?
    Recomano aquesta sèrie a...
    Penso que aquesta sèrie li agradarà a...

    ResponElimina