31.10.22

5. Bona Castanyada!

Aquesta setmana hem celebrat Diwali 🕯, la Castanyada 🌰 i Halloween 👻, una combinació de festes molt interessant i entretinguda. Divendres a l'institut vam celebrar la festa de Castaween: una barreja de la Castanyada i Halloween. I ara toca fer dues activitats connectades a aquestes celebracions.

  • Escriu un comentari al blog explicant què vas fer divendres a l'institut, què et va agradar més, si et vas disfressar o maquillar i si durant el cap de setmana has fet alguna cosa relacionada amb la Castanyada, Halloween o alguna altra celebració relacionada amb el Dia dels Morts. 
  • Mira els vídeos i contesta les preguntes a la llibreta.

 


22 comentaris:

  1. Sandra1.11.22

    PREGUNTES PER CONTESTAR A LA LLIBRETA

    TÍTOL: LA CASTANYADA I EL DIA DELS MORTS
    1. Qui és l’Anna?
    2. Com són les ulleres de l’Anna?
    3. Com queda pintada la cara de la primera nena?
    4. Com queda pintada la cara del nen?
    5. Què hi ha l’habitació on treballa l’Anna?
    6. Com queda pintada la cara de la segona nena?
    7. Què fan els nens i les nenes als Estats Units quan arriba Halloween?
    8. Per què a Irlanda encenen focs el dia de Halloween?
    9. Com es diu la celebració que tenen a Mèxic?
    10. Tu al teu país tenies alguna festa relacionada amb les persones mortes? Quina?

    ResponElimina
  2. Sandra1.11.22

    Hola a tothom,
    Jo el divendres a classe em vaig posar un barret de bruixa, una polsera amb esquelets i unes ulleres de broma que feien riure. No em vaig maquillar la cara. Aquest cap de setmana he menjat castanyes torrades perquè és un fruit que m'agrada molt, però no he menjat panellets perquè no m'agraden molt els dolços.

    Aquí a Catalunya el Dia de Tots Sants la gent visita els cementiris per portar flors a les persones mortes que estimen, però jo no he pogut portar flors a cap persona perquè els meus familiars que han mort es troben fora de Catalunya.

    Fins demà.

    ResponElimina
  3. Hola tothom
    Jo he fet activitats a l'escola. Crec que són 10 activitats les activitats van ser molt maques. No em vaig pintar la cara perquè no m'agrada pintar-me la cara.sí, els professors anaven vestits de bruixes.jo no he menjat les castanyes o panallets.
    Fins dema

    ResponElimina
  4. Ummul2.11.22

    Hola a tothom,
    Jo no vaig a disfresar en el castaween. El divendres havia fet molts activitas a l'escola i m'havia agradat, haviem fet un joc en que haviem de trobar un clau per sortir de la sala.
    En el joc haviem apagat els llums i hi havia moltes taules i cadires, i hi havia un noi amagat en un lloc de la sala.
    Adéu tohtom!

    ResponElimina
  5. Carolina2.11.22

    Hola a tothom,

    Divendres a l'institut es va celebrar la festa de Castaween. Després de classes realitzem activitats esportives i recreatives. El joc que més em va agradar va ser el de les cadires. No em vaig disfressar perquè em feia vergonya. El cap de setmana no va fer res relacionat amb Halloween perquè sóc catòlica i no crec en això, però respecte a tots els que sí que ho celebrin.

    Adéu¡

    ResponElimina
  6. ashanthy3.11.22

    bona tarda

    Divendres jo no he vingut a l'intitut perquè del meu clasno vindria però divendres abans de marxar decorem la classe ben maca.

    ADEU.

    ResponElimina
  7. Sarahi3.11.22

    Hola tothom
    Divendres no em difresse perqué no m'agrada però me la passi molt bé a les activitats i em sembla molt bona la d'agafar la poma amb la boca
    ADEU

    ResponElimina
  8. Wahab3.11.22

    Hola Bon dia
    Divendresa l'institut va celebra a castawee,primer 3 clases hem decorar las calases i ultim 3 clases vam fer moltes activitats i desfresarem jo no dissfresu per que no m'agrada las activitats son molt guais
    Adeu ...





    ResponElimina
  9. Hola!
    El divendres 28 jo em vaig posar maquellatge en la cara. A mi m'agrada molt el castaween, peque vam fer jocs i activitats molt devertids i interessants. Pero jo no ho vaig celebrar despres a casa, perque al nostre pais no vam celebrar en aquest celebración.
    Adeu!

    ResponElimina
  10. Anònim6.11.22

    Hola a tothom.
    El dia 28 vaig celebrar castaween en l'institut . Desprès de pati vaig jugar molts differents jocs. Vaig menjar dulces. El meu company de classe vaig pintar una aranya a la meva cara.
    Però al meu país no ho celebrem aquesta festa .
    Adè.

    ResponElimina
  11. Daniel8.11.22

    Hola bon dia
    Jo el divendres no he vingut a l'institut
    I el cap de setmana no m'he disfressat amb cap disfressa

    ResponElimina
  12. Renato10.11.22

    Hola a tothom!

    El divendres jo em vaig vestir tot de negre, em vaig pintar els cabells amb un esprai de color blanc, i em vaig posar una màscara de drac que cobria la meitat de la meva cara, també em vaig maquillar la cara. Vam fer molts jocs per castaween, el joc que més em va agradar va ser: El de ballar jugant al just dance.

    El cap de setmana no vaig fer res relacionat amb la castanyada o haloween.

    Adeu!

    ResponElimina
  13. Gurkirat10.11.22

    Hola a tothom,
    Jo el divendres a classe em vaig posar aranyas i moltes cosses mes. No em vaig maquillar la cara. Aquest cap de setmana he menjat castanyes torrades y dolços.
    Fins demà.

    ResponElimina
  14. Mardiya11.11.22

    Hola a tothom
    El divendres a l'institut vam fer molts jocs i m'agraden tots. El que més li va agradar és el joc de ping-pong. No em vaig disfressar perquè no celebro Halloween. Alguns dels meus amics es van disfressar i els professors també.
    Adéu fins dilluns.

    ResponElimina
  15. Kristal12.11.22

    a l'institut m'he fet un maquillatge petit d'aranya, m'agrado molt l'activitat de balls, m'ho passi molt bé.

    ResponElimina
  16. hola a tothom

    Jo el divendres no vaig poder venir perque tenia metge

    Fins dema

    ResponElimina
  17. Erlan A14.11.22

    Holaaa a tothom
    Jo el divendres em vaig pintar en la cara una petita aranya i després vam anar a fer les activitats que ens van demanar fer. Que era com 21 activitats cantar, dibuixar, composar una canço, jugar alguns jocs tradicionals i després el professors van dir que estaven donant chuches, pero a nosaltres no és van donar i això va ser una injustícia.
    Després de tot això no he fet res més perquè no soc molt aficionat de aquestes festas.
    fins demà a tothom.

    ResponElimina
  18. Hola a tothom!!
    Aquest any per Castanyada no vaig anar a l’institut per alguns motius però estic segur que si hagues a l’institut. M’hauria agradat totes les activitats.

    Gracies:)

    ResponElimina
  19. Fabricio1.12.22

    Hola Tothom

    Aquest any he celebrat castawen en l`institut. i m`agradat les activitats.

    Gracies.

    ResponElimina
  20. Waqas rana11.12.22

    Hola totom!
    Aquest celebrat castanaga I niños jugar castanaga....😎
    Adeu totom.

    ResponElimina
  21. sebastiam10.1.23

    Hola totom!
    Jo el divendres no he vingut a l'institut, el cap de setmana no m'he disfressat amb cap disfressa

    ResponElimina