29.11.22

8. Quantes persones viuen al món? I al teu país?

Amb aquest vídeo descobrirem quantes persones viuen al món i aprendrem una mica sobre l'evolució del creixement de la població al nostre planeta. Heu de fer dues tasques: 

  • Mira el vídeo i contesta les preguntes a la llibreta. 
  • Escriu un comentari contestant aquestes preguntes. De quin país ets? A quina ciutat o poble vivies? Quantes persones viuen a la teva ciutat o poble d'origen? Quantes persones viuen al teu país? Has de buscar la informació a internet per poder contestar.

24 comentaris:

  1. Sandra29.11.22

    PREGUNTES PER CONTESTAR A LA LLIBRETA

    TÍTOL: CLIP "QUANTA GENT VIU AL MÓN?"

    1.Quantes persones viuen al món?
    2.On van aparèixer els primers éssers humans?
    3.Per què abans la població creixia poc a poc?
    4.Per què ara la població creix més ràpid?
    5.Quin problema causen les persones al planeta Terra?
    6.Com podem millorar aquesta situació?
    7.Hi ha deu persones que no viuen a la Terra. On són?

    ResponElimina
  2. Sandra29.11.22

    Hola a tothom,
    Jo soc d'Espanya i vaig néixer a Barcelona. Actualment, segons les dades de l'Institut Nacional d'Estadística, a Espanya viuen més de 47 milions de persones. He mirat la informació a Idescat i he vist que Barcelona té una població de 1.636.732 habitants.

    I als vostres pobles, ciutats i països, quanta gent hi viu?
    Fins aviat.

    ResponElimina
  3. Carolina30.11.22

    Hola a tothom,

    Jo soc de Cuba i vaig néixer a la ciutat de Guantánamo. Actualment, segons l'Oficina Nacional d'Estadística i Informació, a Cuba hi viuen més 11 milions de persones. A més, a la meva ciutat natal hi viuen 216 936 habitants.

    Fins demà.

    ResponElimina
  4. musahraf1.12.22

    hola a tothom jo soc d'Espanya i vaig néixer a Ghana. Soc instudiant de l'Institut Rubió i ors l' hospitalet de Llobregat

    ResponElimina
  5. Hola a tothom!!
    Jo soc del Marroc, i vaig néixer en una ciutat que es diu Fes. En la ciutat de Fes viuen més de 1 112 072 persones i en Marroc viuen més de 36 313 000 persones en total.
    Adeu.

    ResponElimina
  6. Wahab3.12.22

    Hola tothom!!
    Jo soc de Pakistan I vaig neixer en Jhelum . En Jhelum viuen mes de 190420 persones I en Pakistán viuen mes de 222590000
    Adeu

    ResponElimina
  7. Saira4.12.22

    Hola a tothom!
    Soc del Pakistan i vaig neixer al Wazirabad(ciutat de Pakistan). Ara visc a L’Hospitalet de llobregat. Segons Worldometer elaboració de les ultimes dades de les Nacions unides, a Pakistan viuen 231.249.926 de persones i populació actual del Wazirabad es 117 850.

    Gracies! Adeu:)

    ResponElimina
  8. Sukhveer kaur6.12.22

    Hola a tothom.
    Jo sòc de l'India i vaig nèxier en Ludhiana ( Punjab). Hi ha 1.393 billion persones de població d'habitants a l'índia i en Punjabi hi ha 27.98 million persones de població d'habitants.
    Adèu

    ResponElimina
  9. Sarahi7.12.22

    Hola a tothom!
    Jo soc d'Hondures i vaig nèixer a la ciudat de Juticalpa. Actualment, segons Banco Mundial, en Hondures viuen 10.117.000 million de persones. En la meva ciutat viuen 142.711 d'habitants.
    Fins demà.

    ResponElimina
  10. Nouhaila11.12.22

    Hola tots i totes.

    Jo soc del Marroc i vaig neixa a una ciutat que es diu Safi. En la meva ciutat viuen 308.508 habitants, pero al Marroc viuen 36.471.769.

    Adéu!

    ResponElimina
  11. Mardiya11.12.22

    Hola a tothom,
    Sóc de Ghana i vaig néixer a Accra. Actualment hi ha 31,73 milions de persones que viuen a Ghana i 2.605.000 persones que viuen a Accra.
    Find Dilluns!!!

    ResponElimina
  12. Hola totom!
    Jo soc de Pakistan. I vaig neixer al Waszirabad ciutat de Pakistan. Ara visc a L'Hospitalet De Llobregat. En Wazirabad viuen mes de 1195021 persones.
    Adeu...

    ResponElimina
  13. Hola, tothom,
    Jo soc del Pakistan i vaig neixer a Lahore. Al Lahore hi ha11.13 millons de persones. Al Pakistan viuen 222.590.000. I jo ara visc a l'Hospitalet de Llobregat.
    Adeu tothom.

    ResponElimina
  14. Harman19.12.22

    Hola tothom
    Sòc de l'India i vaig neixar en Ropar un ciutat de Punjab.Hi ha 1.393 billion persones de població d'habitants a l'índia i en Punjabi hi ha 27.98 million persones de població d'habitants. Ara jo visc a l'Hospital de llobregat.
    Adéu,fins demà!

    ResponElimina
  15. musahraf19.12.22

    hola tothom soc de Ghana vaig neixer Accra hi ha 31,73 milions de persona que viuen a Ghana adeu. fins dimarts

    ResponElimina
  16. Sukhman6.1.23

    Hola a tothom.
    Sóc de l'Índia i vaig néixer a Kapurthala (Punjab). Hi ha 1.393 milions de persones de població d'habitants a l'Índia i a Punjabi hi ha 27,98 milions de persones de població d'habitants.
    Adéu

    ResponElimina
  17. Anònim7.1.23

    Hola tothom,
    Sóc del Nepal i vaig viure a Lalitpur. 133.305 persones viuen a Lalipur i 30.03 milones persones viuen al Nepal.
    Fins després.

    ResponElimina
  18. sebastian10.1.23

    Hola tothom,
    Soc de colombia i vaig neixer a Cali. hi ha 2,228 milones persones viuen en cali , 51,52 millones de persones viuen en Colombia.
    Adeu.

    ResponElimina
  19. Aarón11.1.23

    Hola tothom.
    Soc d´Honduras i vaig a nacer a Tegucigalpa. Hi ha 10,28 milions persones que viuen en Honduras i 1,259,646 a Tegucigalpa.
    Adeu fins demá.

    ResponElimina
  20. Kristal11.1.23

    Hola tots.
    Sóc de tegucigalpa, Hondures. La població de la ciutat és de 1,259,646 persones i la població del país és de 9,597,739, de persones.

    fins després.

    ResponElimina
  21. Anònim4.3.23

    Hola a tothom!
    Jo sóc del Peru on hi ha al voltant de 33,7 milions de persones. Vaig néixer a la ciutat "La Libertad" on hi ha 1.778 milons de persones.
    Adeu!

    ResponElimina
  22. Erlan A5.3.23

    Holaa a tothom!!
    Jo soc de Bolivia i al meu país les estadístiques diuen que viuen al voltant de 12.08 milions de persones. Vaig néixer a la ciutat de Cochabamba on viuen 1.709.806 de habitants.
    Adeu!!

    ResponElimina
  23. Abdul1.5.23

    Hola a tothom
    Jo soc de Pakistán i viven al voltant de 231,4 milions. Vaig neixar en bhalakar es un poble i al poble viuen 100 milions.
    Adeu

    ResponElimina