23.10.23

4. L'alegria

L'alegria és una emoció que a totes les persones ens agrada sentir. En aquest vídeo alguns nens i nenes ens parlen sobre ella, i una persona experta en el tema ens parla sobre aquesta emoció tan important a les nostres vides. 

Heu de fer dues tasques: 

  • Escriure un comentari al blog explicant quines coses us fan sentir alegria. Podeu explicar alguns exemples sobre moments de la vostra vídeos en els quals heu sentit molta alegria. 
  • Mirar el vídeo i contestar les preguntes a la llibreta.

42 comentaris:

  1. Sandra23.10.23

    PREGUNTES PER CONTESTAR A LA LLIBRETA

    TÍTOL: VÍDEO "L'ALEGRIA"
    1. Com es diu la periodista del reportatge?
    2. Què diu la nena de la samarreta blanca i groga sobre l’alegria?
    3. Què diu la nena de la samarreta rosa sobre l’alegria?
    4. La nena de la samarreta negra explica què pensa sobre els problemes de no tenir alegria. Com estarien les persones si no tinguessin alegria?
    5. Quan sent alegria el nen de la dessuadora de color blau?
    6. Quines dues coses té la periodista a les mans?
    7. El David Bueno és un expert de les emocions. Al vídeo parla sobre l’alegria. Què li passa al nostre cervell quan sentim alegria?
    8. Què sentim quan notem alegria dins nostre?
    9. Explica en quins moments tu acostumes a sentir alegria.

    ResponElimina
  2. Youssef23.10.23

    Bon dia,
    Jo em dic Youssef. Jo sento alegria quan neu que cau o quan tinc molts diners. Tambe sento alegria quan tenim la festa de eid al Adha o quan estic amb el meu familia. I més cosas més...
    I no sento alegria quan tinc febre i quan las cosas no salen bé, o quan tinc un examen molt difisil i jo no he estudiat.

    Adeu, fins dema.

    ResponElimina
  3. Al Amin24.10.23

    Hola!

    Ami crec que no hi ha gaires coses que m'alegre. Una de les poques coses que em fa alegria és mirar content el meu pare, mare, germana i les persones que vull.

    adéu.

    ResponElimina
  4. Jesús24.10.23

    Bon dia ,
    jo en dic jesús i tinc quinze anys,
    jo sento alegria quan joc futbol amb els meus amics al parc i tambe quan puc sortir de passeig amb la meva familia.
    Adeu!!

    ResponElimina
  5. Anasira24.10.23

    Bon dia


    jo en dic anasira i tinc 12 anys ,
    jo sento alegria quan festa i quan vaig de compra amb la mava amiga.

    ResponElimina
  6. Sofia Perez24.10.23

    Hola
    Ami els moments on em sento alegria són quan estic amb les persones que m' agraden, també quan feig coses que m' agraden com per exemple escoltar música, pintar i parlar sobre alguna cosa interessant amb un amic.

    ADEU

    ResponElimina
  7. Hola!
    Jo sento alegria quan estic amb la meva familia i tot está bé. Quan ningú està malalt i tots estan felices em sento molt feliç en aquesta moment. També quan trec una bona nota en un examen però jo no vaig estudiar molt en aquest moment em sento que soc intel·ligent.
    Adeu!!

    ResponElimina
  8. Hola tothom,
    Jo sento algegria quan estic amb la meva germana petita. També quan trec una bona nota en un examen, quan jo guanyo algun premi........... Aquests son alguns moments quan jo sento alegria.
    Fins dema!!!!

    ResponElimina
  9. Arshdeep25.10.23

    Hola tothom
    Sento alegria quan estic amb el meu amic.
    Adeu!

    ResponElimina
  10. Hola tothom!
    cuando sento alegria qua estic amb me amic i companys

    ResponElimina
  11. Anònim25.10.23

    Hola tothom!!!

    Em dic Eknoor.
    El meu special moment quan jo sento alergia és el mes de Maig.

    Adeu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eknoor27.10.23

      Hola tothom!

      El meu especial moment quan jo sentit l'alegria es el mes de maig.

      Adéu.

      Elimina
  12. Anònim25.10.23

    Hola a Tot!
    Jo sento Alegria cuando estic amb els meus Amics, Quan tot estan Content, Quan fa bon temps, Quan plou, Quan viatgo, Quan compro una cosa nova, Quan dormo bé i molts més.
    Gracias i Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. obilitat el nommmmm soc Mohib..

      Elimina
  13. Kaouthar25.10.23

    Hola tothom
    Jo sento alegria quan estic amb la meva familia
    ADEU!!!!

    ResponElimina
  14. Jasleen25.10.23

    Hola a tothom,
    Jo sento alegria quan estic a l’institut i quan trec bona nota en examen
    Adéu!

    ResponElimina
  15. Manuel25.10.23

    Hola jo en dic Manuel

    jo tinc alegria quan compraré roba i sortir amb amics

    ResponElimina
  16. Sarahi26.10.23

    Hola a tothom!!
    Jo sento alegría quan estic amb la meva familia i quan estic amb els meus amics perquè els em fan sentir millor i sempre están per a mi quan els necessito i també estic feliç quan escoltó música perquè és unes de les coses que més m'agraden.
    Adeu!

    ResponElimina
  17. victoria28.10.23

    hola a tothom!!

    jo sento alegria quan estic en el col·legi amb els meus amics i tambien quan em comprar coseso estic amb la meva familia

    ResponElimina
  18. Gabriela28.10.23

    Hola tothom!!
    Jo sento alegría quan estic parlant amd el mue germà, també sento alegría quan escoltó música i llegeixo els meus llibres favorits
    Adeu!!

    ResponElimina
  19. Hola tothom,
    Sento alegria quan estic amb el meu amic i familia
    Adeu!

    ResponElimina
  20. SAMEER KUMAR30.10.23

    Hola!
    Sento alegria quan estic amb el meu amic.
    Adeu!

    ResponElimina
  21. Sharanpreet30.10.23

    Hola!
    Em sento alegria quan estic jugan minecraft amb el meu amic

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anònim30.10.23

      Hola!
      Em sento alegria quan estic jugan minecraft amb el meu amic
      Adeu!

      Elimina
  22. Hola tothom,
    Em sento més feliç quan veig feliç a la meva família i quan estic amb els meus amics.
    Adeu!

    ResponElimina
  23. ALIYAN31.10.23

    Hola tothom!
    Em sento alegria quan estic amb el meu familia i amic
    Adeu!

    ResponElimina
  24. Dikshen1.11.23

    Hola a tots,
    L'única cosa que sempre em fa alegria es quan veig altres persones feliços sobretot persones que m'agraden.
    Adeu.

    ResponElimina
  25. xianqi2.11.23

    Hola!
    parlas son amic i famila.
    Adeu!

    ResponElimina
  26. jordana3.11.23

    Holaa
    sento alegria quan estic a la platja i amb la meva cosina
    adeu

    ResponElimina
  27. Emilia5.11.23

    Bon dia!
    Jo sento alegria quan estic amb les meves amigues.
    Adeu!

    ResponElimina
  28. musahraf21.11.23

    HOLA!

    jo sento alegria quan me toca juga a fútbol amb els meus amics
    Adeu!

    ResponElimina
  29. Hola a tothom!!
    Jo em sento alegria quan estic amb la meva familia i amb els meus amics
    Adeu

    ResponElimina
  30. Anònim28.11.23

    Holaaa!

    Jo sento alegria quan estic amb amics

    Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Victoria Valentina28.11.23

      se me olvido poner el nombre

      Elimina
  31. Renato I.Z29.11.23

    Hola
    jo avesos sento molta alegria quan practico el skabording amb els meus amics
    moltes gràcies per llegir gràcies

    ResponElimina
  32. Waqas6.12.23

    Hola tothom!

    Em sento alegria quan jugo amb els
    meus amics, Quan veig que la meva famila is faliç.

    Gracies i Adeu!

    ResponElimina
  33. Anònim14.1.24

    Hola tothom
    Jo em dic Andy tinc 14 anys
    I jo sento l'alegria quan estic amb els meus amics i iquan estic amb la meva família.
    Fins demá

    ResponElimina
  34. fabricio23.1.24

    hola tothom

    jo sento l'alegria quan estic amb la meva familia i quan jugo futbol.

    Fins dema!

    ResponElimina
  35. Mariel26.3.24

    Hola tothom
    sóc mariel i jo sento alegria quan estic amb la meva família
    adeu.

    ResponElimina
  36. Claudia27.3.24

    Hola a tots
    El que em fa sentir alegria és estar amb les meves amigues família i també menjar
    Adeuu

    ResponElimina
  37. Salome6.4.24

    Hola tothom!
    El que me da sentir alegría és jugar al futbol, estar amb la meva familia i amics
    Adeu!

    ResponElimina