1.4.23

13. La meva mare

Amb alguns i algunes de vosaltres hem realitzat una activitat durant les últimes setmanes que consistia en un treball digital i oral sobre les vostres mares. Aquest treball ha fet que hagueu de parlar més amb elles i hagueu descobert algunes coses que no coneixíeu de les vostres mares. La foto és un petit resum d'algunes de les vostres presentacions. Bona feina!😊

Durant les vacances de primavera heu d'escriure un comentari parlant de la vostra mare. Heu de donar com a mínim quatre informacions sobre ella. 

23 comentaris:

  1. Sandra1.4.23

    Hola a tothom,
    La meva mare es diu Julia i ella és d'un poble de Castella La Manxa. Va arribar a Barcelona l'any 1981 amb el meu pare. La meva mare té els cabells curts, llisos i morens, i els seus ulls són marrons. Ella és una persona molt divertida, simpàtica, generosa i valenta. Quan era petita li agradava jugar a bàsquet i muntar en bicicleta. Ara en el seu temps lliure li agrada molt llegir i escriure. És la persona més important de la meva vida.

    I les vostres mares? Com són? Què els agrada fer?
    Fins aviat.

    ResponElimina
  2. Sarahi3.4.23

    Hola tothom,
    La meva mare es diu Leydi i ella és d'Hondures. Va arribar fa cinc o quatre anys més o menys. La meva mare no es molt alta ni molt baixa i té els cabells curts, llisos i els ulls són de color café. Ella es molt divertida i simpàtica i amable. Quan era perita li agradava jugar a la corda. És la persona més important de la meva vida i és tot per mi.

    Bones avances!

    ResponElimina
  3. Saira4.4.23

    Hola a tothom!
    La meva mare es diu Asifa Javed. Ella és de Narowal(un ciutat de Pakistan) però ara viu a l’Hospitalet de llobregat amb mi i el meu germá. La meva mare és alta,prima i té els cabells negres, llargs i llisos. Li agrada parlar amb la seva família,cuinar i llegir llibres en la seva llengua que és Urdu. És devertida,activa i una mica enfadada. La seva aparición a la meva vida és tot per mi. L’estimo molt.

    Gracies:)

    ResponElimina
  4. MARI MATOS7.4.23

    Hola a tothom
    La meva mare es diu Keisy i ella és dominicana. La meva mare té els cabells negres i els seus ulls son negras. La meva mare és una persona molt alegre.

    Adeu

    ResponElimina
  5. Dikshen7.4.23

    Hola tots,

    La meva mare es diu Shyam Kumari Lama. És nepalí. Va néixer el 21 de junio de 1970. És baixa, té cabells llargs i negres i té moltes pigues com jo.

    Fins després.

    ResponElimina
  6. Ummul7.4.23

    Hola tothom,
    La meva mare es diu Asma Bibi i ella te 34 anys. Ella es de Pakistan. Al seu color preferit es negre i el seu mejar preferit es el rostit i pacore.

    ResponElimina
  7. Hiba8.4.23

    Hola a tothom!!
    La meva mare és diu Bouchra Nouayti té 37 anys. Ella és del Marroc. Va arribar a Barcelona fa casi tres anys. És alta, té el cabells curts i de color negre, els seus ulls son grans i de color del mel. la meva mare és una persona perfecta, és la cosa més bonica de la meva vida.
    adeu!!

    ResponElimina
  8. Anònim8.4.23

    Hola a tothom !!
    La meva mare es diu parmjit Kaur. Ella és de Panjab (un ciutat del India). La meva mare és grassa i té els cabells negres, llargs i llisos. Li agrada cuinar en temps lliure.És devertida,activa i una mica enfadada. La seva aparición a la meva vida és tot per mi.

    adéu!!

    ResponElimina
  9. Sukhveer9.4.23

    Hola a tothom.
    La meva mare és diu Ranjeet Kaur. Ella és de l'Índia però ara viu a l'Hospitalet de Llobregat. Ella és una mica grassa, té la cara rodona, té els ulls petits i ella no és molt alta. Ella té dos germans que són els meus oncles. Ella és molt bona cuinera, sempre em fa plats diferents i saborosos. Quan ella era petita jugava a diferents tipus de jocs.
    Adeu.

    ResponElimina
  10. Wahab9.4.23

    Hola tothom!!
    La meva mare es diu Farzana Kauser. Ella es del Pakistan (al Gujrat). La meva mare te els cabells llarg de color negre. La meva mare no es ni molt alta ni molt baixa. Ella es molt simpatica. La meva mara li agrada cuinar i a ella li agrada menjar biryani.
    La meva mare es la meva vida.
    Adeu!!

    ResponElimina
  11. Hola a tothom!
    La meva mare es diu Lakhwinder Kaur. Ella és de Khokhran(un poble de Punjab) però ara viu a l’Hospitalet de llobregat. La meva mare és alta,prima i té els cabells negres. Té Cara rodona. Ella té 41 anys.
    Fins Dimarts

    ResponElimina
  12. Renato Izquierdo.Z10.4.23

    hola bon dia a tots
    la meva mare és de nacionalitat peruana
    ella té una carrera en administració d'empreses
    té els cabells llisos
    i és de pell molt clara

    ResponElimina
  13. daniel10.4.23

    Hola tothom
    La meva mare es diu Dilcia
    es de nacionalitat hondureña
    te els cabells llisos
    no es molt alta ni molt baixa

    ResponElimina
  14. Aaron10.4.23

    hola tothom.
    La meva mare es diu Carolina, es de nacionalitat hondurela/Salvadoreña, te els cabells arrisats es mas o menys baixa, ella te 33 anys, ella viu aqui a espanya fa 2 anys mas o menys, ella tambe te 4 germans.
    Adeu!!

    ResponElimina
  15. Angel10.4.23

    Hola tothom
    La meva mare es diu Carolina, ella es de nacionalitat hondureña/salvadoreña es una mica baixa, ella te 33 anys ,ella viu aqui a l'hospitalet fa 2 anys mas o menys, ella te el cabells arrisats.
    Adeu

    ResponElimina
  16. Renato13.4.23

    Hola a tots i totes!!
    La meva mare es diu Ivonne és de Perú. Ella va arribar a Espanya dos mesos deprès de que vaig arribar. La meva mare té els cabells curts, ondulats i morens, té els ulls de color marró clar. Ella és una persona molt apassionada, generosa i divertida, encara que s'enfada molt ràpid. Li agrada molt ballar i cantar. Ella és la persona més important de la meva vida.
    Adeu!

    ResponElimina
  17. Shunmy13.4.23

    Hola Sandra.
    La meva mare es diu Lorena i ella és de Perú .Va a arribar a Espanya (Barcelona) fa tres anys. La meva mara te els cabells llargs ,ondulat i negre ,i els seus ulls son de color marro fosc. A la meva mare li agrada cuinar, pasejar. Es alegre i amable.
    Fins dema.

    ResponElimina
  18. abdul7.5.23

    hola
    la meva es diu Sobia y es de pakistan.Va arribar a Espanya (Barcelona) la meva mare te els cabells llargs de color negre i els seus ulls son de color marro.A la meva mare li agrada cuinar parlar al tiets.
    adeu

    ResponElimina
  19. Nouhaila7.5.23

    Hola tots i totes.
    La meva mare es diu Hassnae i ella és d’una ciutat que es diu Safi. Va arribar a Catalunya fa dos anys i mig. La meva mare té 35 anys. Té el cabell castany una mica llarg, els seus ulls són de color marrons. Ella és una persona tranquil·la simpatica divertida. Es la persona més important en la meva vida.
    Adeu.

    ResponElimina
  20. Fabricio9.5.23

    hola tothom

    Avui parlare de la meva mare que es diu Rosa, te 37 anys ha nascut en Hondures, va arribar a catalunya fa 6 anys el seu color preferit es el verd perque le recorda a la terra. Es molt bona persona.

    Adeu

    ResponElimina
  21. Carolina9.5.23

    Hola a tothom,
    La meva mare es diu Jaqueline i viu a Cuba amb la resta de la meva família. Té quasi 43 anys i va néixer al 4 de juny de 1979. Ella està casada amb el meu pare i fa 11 anys van tenir la meva germana, Denise. El seu color preferit és el blanc encara que també li agrada molt el vermell. Li agrada menjar molta amanida de vegetals.

    Fins demà.

    ResponElimina
  22. Gurkirat Singh16.5.23

    Hola a tots.
    La meva mare és diu Ranjeet Kaur. Ella és de l'Índia però ara viu a l'Hospitalet de Llobregat. Ella és una mica grassa, té la cara rodona, té els ulls petits i ella no és molt alta. Ella té dos germans que són els meus oncles. Ella és molt bona cuinera, sempre em fa plats diferents i saborosos. Quan ella era petita jugava a diferents tipus de jocs.
    Adeu.

    ResponElimina